3 / 6

Carmen Lixandru, Mediacom: Investitiile in publicitate vor creste cu 3-4% anul acesta

“Cred ca vom avea, dupa o lunga perioada de criza, un prim an cu o usoara crestere a investitiilor totale in advertising, cu un procent de 3%-4%, venit in cea mai mare parte din televiziune si digital. Piata totala in 2014 va depasi cu putin valoarea de 300 de milioane de euro, dar cred ca important e trendul ascendent si distributia bugetelor intre medii. Daca acum trei ani vorbeam de investitii in digital de maximum 5% din totalul bugetelor cheltuite in media, acum vorbim de al doilea mediu dupa TV ca pondere a cheltuielor cu publicitatea si de un domeniu estimat sa atinga 12% in 2014”, afirma Carmen Lixandru, managing director al MediaCom Romania.


Printre factorii care vor duce la cresterea pietei se numara cresterea economiei Romaniei din 2013, dar si faptul ca anul acesta este unul electoral.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri