4 / 7

Scoala IAA de la studenti la top management

O alta organizatie care se ocupa de instruirea marcommului autohton este IAA Romania (International Advertising Association). Particularitatea Scolii IAA de Marketing si Comunicare este aceea ca se adreseaza tututror nivelurilor de pregatire profesionala: de la juniori fara experienta pana la top managementul din agentii si multinationale.

Primul modul al Scolii se adreseaza atat persoanelor cu experienta redusa in marketing sau publicitate (junior account executives, account executives, junior brand managers, assistant brand managers) cat si celor fara pic de experienta in domeniu. Acest prim modul a fost lansat in martie 2007 si se pregateste de o noua editie in luna iunie anul acesta.

“Am avut o cerere foarte mare din partea juniorilor, pentru care vom lansa din nou primul modul in iunie”, a spus Victor Dobre, adaugand ca IAA va activa si celelalte doua module pana la sfarsitul anului.

Al doilea modul se adreseaza practicienilor cu peste doi ani de experienta (account managers, brand managers) si va fi structurat pe sase discipline diferite: marketing, comunicare, soft deals, people management, coaching, business administration. Va fi lansat in toamna, iar trainerii vor fi atat specialisti romani cat si expati. La sfarsitul anului va fi lansat si al treilea modul al Scolii IAA, adresat seniorilor (senior brand managers, client service directors).

Cursantii de anul acesta vor fi instruiti si de cativa specialisti de renume din tari ca Anglia si Australia, cu care boardul IAA Romania a creat contacte in timpul Congresului Mondial IAA care a avut loc luna trecuta, la Washington, potrivit lui Victor Dobre.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri