2 / 5

Publicul feminin, mai profitabil pentru o televiziune, in vremuri de criza

In luna ianuarie, Kanal D s-a situat pe pozitia a treia in topul audientelor, cu o cota de piata de 5,7%, situandu-se in continuare dupa Pro TV si Antena 1, dar inaintea Prima TV, Acasa TV si Realitatea TV. La cresterea audientei au contribuit serialele turcesti, productiile romanesti precum “Fata lui tata”, “Nora pentru mama” si “La sueta cu Bahmu’”, dar si imbunatatirea programului de stiri.

Importul de “telenovele” turcesti si productia de show-uri romanesti a crescut puternic ponderea publicului feminin in audienta Kanal D, care a intrat pe piata in 2007, dupa ce si-a negociat drepturile de difuzare ale meciurilor din Liga I. Reorientarea dinspre publicul masculin spre cel feminin este o miscare inteleapta pe timp de criza, crede noul CEO.

“Brandurile care continua sa investeasca in publicitate sunt in general cele adresate femeilor. Brandurile care sufera cel mai mult de pe urma crizei economice sunt, sa zicem, masinile. Si masinile, din punct de vedere al publicitatii, sunt mai orientate catre barbati. La fel se intampla si cu bancile. Cred ca a fost o strategie foarte inteleapta sa ne concentram atentia asupra segmentului feminin”, spune Stanchev.

Cu toate acestea, Kanal D se pozitioneaza in continuare ca fiind un post generalist de divertisment, si nu unul adresat exclusiv femeilor. In acest sens, televiziunea urmareste imbunatatirea programelor de stiri prin deschiderea de birouri pentru corespondentii locali – pana acum, au fost deschise doua, in Timisoara si Constanta, urmeaza unul la Iasi si in alte orase mari din tara. Tot pentru publicul masculin, postul TV pregateste lansarea unor talk-show-uri si a unei emisiuni sportive, prezentata de Cosmin Cernat.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri