3 / 4

Cea mai noua lansare: revista OK!

Cel mai nou produs lansat de holdingul lui Patriciu este editia revistei britanice de celebritati OK !, care apare pe piata de astazi, in Romania publicatia fiind un bilunar.

Primul numar are un tiraj de 75.000 de exemplare, iar Corneteanu estimeaza ca vanzarile acestuia vor ajunge la cel putin 50.000 de copii. Inca nu este stabilit un anumit tiraj, acesta urmand sa fie finalizat in functie de felul in care revista va fi primita de cititorii romani.

“Am cautat revista care se potriveste cel mai bine impachetarii si completarii unui continut pe care il vrem pentru Click si care sa nu poate fi copiat. Pentru ca in Romania marea provocare este sa faci ca lucrurile sa nu fie copiabile”, spune Corneteanu.

El nu a dorit sa spuna pretul licentei publicatiei, care este recunoscuta pentru exclusivitatile pe care le ofera, dar a precizat ca “nu este nimic spectaculos” in termeni de cost, importanta fiind ideea de a o lansa.

In strainatate revista este celebra pentru cateva articole exclusive precum publicarea primelor fotografii a copiilor lui Jenifer Lopez, pentru organizarea nuntii dintre David si Victoria Beckham sau pentru publicarea ultimelor imagini in viata cu Michael Jackson. O parte dintre astfel de exclusivitati sunt obtinute ca urmare a unui contract prin care revista plateste o suma de bani vedetei respective.

Un altfel de buget este prevazut si in planul de afaceri al Adevarul, Corneteanu spunand ca deja este in discutii pentru unele evenimente “cu totul speciale care pot ridica Romania in picioare”.

Dupa cum spune redactorul-sef al OK! Elena Stoichita (28 de ani) revista va cuprinde atat continut international cat si local, textele traduse fiind in general paginile de exclusivitati.

De altfel accesul la continutul produs de toate editiile straine este si unul dintre principalele lucruri pe care se bazeaza Stoichita atunci cand este vorba despre diferentierea de competitori precum Viva, Story ori Beau Monde.

Managerul a adaugat ca revista a fost bine primita de agentiile de media si ca aceasta va aduce un mare plus companiei mai ales in combinatie cu tabloidul Click.

In promovarea revistei pe televiziune si radio se investesc cateva sute de mii de euro, in acest an bugetul de marketing pentru toate publicatiile trustului fiind de cateva milioane de euro.

Revista OK! a fost lansata in 1993 in Marea Britanie, iar in prezent are 21 de editii locale si peste 37 de milioane de cititori in toata lumea.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri