1 / 6

Clement Nicolaescu: 2011 s-a jucat cu emotiile noastre

Clement Nicolaescu, director executiv al regiei de publicitate online ArboInteractive, este ponderat in declaratii in ceea ce priveste anul 2012. “Noi, la Goldbach Audience (actionarul ArboMedia este grupul elvetian Goldbach Group – n.r.), desi nu suntem pesimisti cu privire la 2012, nu putem sa ne consideram nici foarte optimisti din punctul de vedere al cresterii volumului de bani cheltuiti in comunicarea online. Privim anul 2012 cu o anumita rezervare si realism. Adica suntem gata de munca”,

Nicolaescu considera ca 2011 a fost “un fel de carusel al estimarilor” in ceea ce priveste publicitatea online. “S-a jucat putin cu emotiile noastre”.

Anul a inceput sub semnele optimismului, jucatorii din piata fiind increzatori in trecerea crizei insa in primavara “ne-am trezit cu semne de slabiciune. Vara a fost secetoasa si ne-a convins ca nu a trecut criza. Acum, aproape de sarbatorile de iarna ne-a revenit un pic optimismul. Dar un optimism rezervat. Anul 2011 a fost si un an al testelor de tot felul. Unii publisherii au incercat sa se vanda singuri, unii advertiseri au incercat sa cumpere direct. Toata lumea a incercat sa gaseasca solutii de optimizare a traseului banilor. Cred ca in 2012 vom simti concluziile acestor teste”, a mai spus Clement Nicolaescu pentru Wall-Street.ro.

In ceea ce priveste activitatea ArboInteractive, directorul executiv al companiei percepe anul 2011 ca fiind anul in care s-a finalizat adaptarea companiei pentru “noua etapa a comunicarii online”.

“Aceasta adaptare include foarte multe aspecte dintre care as aminti organizarea interna, rebranding (de la 1 ianuarie numele companiei va fi Goldbach Audience – n.r.), adoptare de noi tehnologii. A fost un proces destul de amplu dar in acest moment putem spune ca ne-am atins obiectivul de a-l avea finalizat pana la sfarsitul anului”, considera Nicolaescu.

In 2012, ArboInteractive va plusa pe targetarea predictiv comportamentala, pe publicitatea video si pe campanii complexe, creative.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri