5 / 6

Dragos Stanca: Sper sa prind in viata anul "exploziei" online-ului romanesc

“De cativa ani incoace, online-ul tot «explodeaza». Sper sa prind in viata acel an, al «exploziei». Din pacate, piata va creste ca volum insa nu va creste ca bani investiti, in 2012. Se va cumpara acelasi lucru, poate mai mult, cu bani mai putini”, spune Dragos Stanca, unul dintre jucatorii din piata care a oferit Wall-Street.ro primele declaratii despre ce ne va asteapta in online-ul romanesc in 2012.

Vizualizeaza aici evolutia pietei de publicitate online din 2003 pana in 2011.

El considera ca 2011 a fost un an “sub asteptari” in ceea ce priveste evolutia pietei de publicitate online. Intr-adevar, la jumatatea anului, piata de publicitate online din Romania a crescut cu 4% comparat cu aceeasi perioada a anului precedent, pana la 43,7 milioane lei (circa 10 mil. euro), insa evolutia vine ca urmare a intrarii in cadrul studiului a mai multor companii. Totodata, Romania este ultima tara din Europa la nivelul veniturilor online.

2012 va fi un an greu. Probabil nu ultimul de acest fel. Cei buni, printre care sper ca ne vom numara, se vor remarca insa chiar si in conditiile acestea. Sau, poate, tocmai din acest motiv un an greu poate fi si o oportunitate”, mai spune Stanca.

In ceea ce priveste Q2M, antreprenorul lauda evolutia companiei – “in doar 12 luni de activitate am devenit un player din top 3 in piata regiilor/brokerilor online – ca marime a retelei si a volumelor de campanii circulate – si un jucator important ca agentie interactiva”. In 2012, compania urmareste sa isi consolideze portofoliul in zona de regie, urmand sa puna un accent tot mai mare si pe zona de agentie – clienti directi.

Cea mai dificila decizie luata de Stanca in 2011 a fost amanarea conferintelor RoNewMedia pentru anul viitor, desi contractele cu sponsorii erau semnate. Motivul? “Nu am fost multumiti de nivelul calitativ al editiei care s-ar fi putut face in acest an”.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri