2 / 6

Mihai Seceleanu: In 2012 piata de publicitate online va stagna

Mihai Seceleanu, manager InternetCorp., editor al Wall-Street.ro, considera ca, daca nu apar “probleme semnificative legate de zona euro”, anul 2012 va fi similar cu 2011 in ceea ce priveste evolutia online-ului romanesc. “Respectiv, in cazul nostru, o usoara crestere intr-o piata care scade usor”.

Fara sa ofere o estimare concreta a pietei de publicitate online pe 2012, Seceleanu a subliniat ca se asteapta ca valoarea pietei de publicitate online de la anul sa fie similara cu cea de anul acesta.

Managerului InternetCorp a remarcat in 2011 numirea lui Orlando Nicoara in fruntea Mediafax Group (companie care reuneste toate operatiunile de media din Romania ale lui Adrian Sarbu – n.r.), lucru care denota clar ponderea pe care online-ul a inceput sa o capete in structura bugetelor de media, precum si directia in care vor continua sa se indrepte marile trusturi de presa traditionale.

In ceea ce priveste evolutia companiei, Mihai Seceleanu considera ca “2011 a fost un an in care InternetCorp a dovedit ca isi poate extinde sfera de activitate si in afara publishing-ului, intrand cu succes in zona reducerilor colective (prin site-ul Kuponiada.ro – n.r.) si diminuandu-si astfel dependenta de veniturile atrase din publicitate”.

In 2012, compania se va axa exclusiv pe segmentele de lifestyle feminin si business, acordand atentie si cresterii ponderii veniturilor din servicii.

“Nu cred ca au fost decizii dificile in acest an. Au fost decizii importante, intr-adevar, dar in momentul in care stii ca ai toate argumentele pe masa si unu plus unu egal doi - pur si simplu trebuie sa faci tot ceea ce este nevoie pentru business-ul de care esti responsabil”, incheie Seceleanu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri