2 / 8

In 2014 aceste investitii vor continua sa creasca de ce (nu)?

Zoso.ro


Nota 8 – “Da. Au ramas doar doua medium-uri pentru publicitate: TV-ul si Internetul, iar blogurile sunt acolo in frunte, inaintea site-urilor, care vand la kilogram, si a Facebook, care e dubios si poluat.”

Arhiblog.ro


Nota 10 – Fara comentarii.

RazvanPascu.ro


Nota 10 – “Da, cred ca vor fi din ce in ce mai multe campanii pe bloguri, campanii realizate exclusiv pentru bloggeri. Sunt cateva agentii bune de comunicare in piata care fac campanii interesante cu bloggerii cei mai potriviti pentru produsul promovat, dar si multe altele care fac campanii pe banda rulanta cu aceeasi bloggeri de fiecare data, chiar daca acestia nu se potrivesc mereu oricarui client. Sper ca in 2014 clientul sa intervina mai des si sa se implice mai mult, pentru ca unele agentii de comunicare chiar isi fac de cap pe banii acestora.”

Chinezu.eu


Nota 8 – “Noi pariem pe cresterea investitiilor in blogurile de nisa si in cele de brand personal, nu in cele generaliste. Pe acest "pariu" am construit si kooperativa.ro, de altfel. Asa ca, in ceea ce ne priveste, noi ne asteptam la crestere si in 2014.”

AndreeaStan.ro


Nota 1 – Raspunsul este la intrebarea anterioara.

Sabina-Cornovac.ro


Nota 8 – “Vor creste la fel doar unde merita si astfel vor ramane usor, usor pe piata doar bloggerii care au comunitati mari si fidele si care livreaza rezultate palpabile.”

Fabulousmuses.net


Nota 10 - "Evident, da!"

Manafu.ro


Nota 7 - "Investitiile au crescut in ultimii ani si firesc ar urma sa creasca si in 2014. Dar poate mai putin ca anul acesta."

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri