2 / 8

Interesul in a manca sanatos, din ce in ce mai "la moda"

Pe fondul obezitatii crescute in anumite parti ale Pamantului si cu un numar din ce in ce mai mare de consumatori care se simt obligati sa tinda catre perfectiunea afisata in reviste si pe Internet, industria “mancarii eco” se extinde in tari dezvoltate si in tari emergente, precum Romania.


Un numar din ce in ce mai mare de consumatori investeste sume importante de bani pentru a-si regla obiceiurile de mancare. Restaurantele si serviciile de catering pun din ce in ce mai mult accent in prezentare pe faptul ca mancarea servita de ei este sanatoasa, dietetica, chiar revolutionara – vezi The Pure Package, din Londra.



Mai mult, si turismul va avea de castigat datorita acestei tendinte, aparand “turistul de mancare”, care vaneaza restaurante diverse si cu mancare diferita, sanatoasa.


Chiar si lantul de restaurante McDonald’s incearca sa tina pasul cu aceasta tendinta, incercand in anumite tari sa isi tenteze clientii sa manance vegetale in loc de cartofi prajiti, in incercarea de a concura cu alte restaurante considerate mai sanatoase, precum Chiptole.


In 2014 oamenii se vor uita cu mai mare atentie pe etichete, cautand bauturi cu cantitati mai mici de zahar si produse fara grasimi. Euromonitor International subliniaza ca vanzarea acestor produse va creste cu 7,1% in Orientul Mijlociu si Africa, 6,9% in America Latina si 4,2% in regiunea Asia Pacifica.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri