3 / 7

Daniel Enescu: Promotiile si-au atins apogeul. Ponderea celor care cauta reduceri scade

“S-a creat o cultura a tepei cu plata banilor in avans. Este vorba de chestiuni de baza care au nevoie de educatie. 25% din respondentii studiului sustin ca au avut cunostinte care au fost dezamagiti legat de achizitiile online. Pe masura ce hipermarketurile vor intra in online, pentru ca oamenii au incredere in aceste companii, va urma o catalizare a platii online cu cardul”, a declarat Daniel Enescu, managing partner al companiei de cercetare de piata Daedalus Millward Brown.


De asemenea, peste jumatate din cumparatorii online aleg sa cumpere produse la reducere de pe magazinele electronice, potrivit unui studiu realizat de Daedalus Daedalus Millward Brown.


Daniel Enescu precizeaza insa ca isteria celui mai mic pret pare sa fi atins un apogeu, studiul aratand ca ponderea celor care cauta preturile cele mai mici pe magazinele online, desi este in continuare majora, este in scadere, fiind criteriul cu cea mai mare scadere. Astfel in studiul Daedalus privind atractivitatea magazinelor online, cea mai mare scadere de 10% a inregistrat-o criteriul preturilor mai mici decat ale altor magazine online, 34% alegand acest criteriu ca fiind important. Cel mai important criteriu este ca produsele si servicii sa aiba descrieri detaliate.


Pe de alta parte, 8 din 10 cumparaturi facute online de romani sunt de pe site-uri romanesti, iar circa 53,8% din clientii de pe internet cauta produse la reducere, conform cercetarii.


Studiul Daedalus mai arata ca revolutia in e-commerce vine din zona mobile, cumparaturile online realizate de pe tableta crescand ca pondere de la 5% in februarie anul trecut la 16,9% in februarie anul acesta.


Studiul Daedalus a avut la baza 600 de interviuri online si a fost realizat in februarie anul acesta.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri