eMAG Marketplace este un ecosistem care susține dezvoltarea afacerilor, oferindu-le acces la infrastructura economiei digitale, know-how, deschidere către o bază de clienți, dar și instrumente de învățare. De asemenea, canalele online au reprezentat o alternativă pentru multe afaceri care au fost nevoite să își închidă temporar ușile. În acest sens, numărul înscrierilor noi în platformă a crescut cu 40% în ultimele trei luni, peste 3000 de IMM-uri având deja produsele listate sau fiind în curs de listare.

38% dintre business-urile din eMAG Marketplace sunt fondate de antreprenori cu vârsta cuprinsă între 20 și 30 de ani și alți 36% dintre antreprenori au vârsta mai mică de 40 de ani. Companiile din marketplace au angajat, în medie, 2 oameni care lucrează exclusiv pentru vânzările generate de platformă, ceea ce însemna peste 40.000 de oameni direct implicați în dezvoltarea canalului de vânzare online și în adresarea nevoilor clienților.

Volume în creștere cu 44% în 2019

În 2019, clienții eMAG au achiziționat 13 milioane de produse din oferta sellerilor, cu 44% mai mult comparativ cu anul precedent, livrând peste 8 milioane de comenzi. De asemenea, vânzările celor peste 2000 mii de producători, întreprinderi sociale și ONG-uri înscrise în programul Deschide România au crescut cu 20% în 2019 comparativ cu 2018. Programul va fi extins și va include noi beneficii pe parcursul acestui an.

Categoriile de produse cu cele mai mari creșteri în 2019 față de anul precedent au fost:

Do it Yourself – creștere cu 76%

Home & Deco – creștere cu 51%

Fashion & Beauty – creștere cu 49%

Sport & Outdoor – creștere cu 37%

Sursa foto: eMAG