„Suntem o companie care prosperă în perioade de criză. Vedem fiecare provocare ca pe o oportunitate și, deși majoritatea magazinelor fizice au fost închise din cauza pandemiei pe perioada stării de urgență, iar clienții au fost realmente îngrijorați cu privire la viitor și reticenți să facă investiții pe termen lung la început, ne-am adaptat și am crescut. Am fost eficienți? Aș spune că da, atunci când văd că fabricile noastre au asigurat continuitatea producției, în ciuda dificultăților de adaptare la cerințele impuse de pericolul pandemiei și că vânzările noastre din prima jumătate a anului s-au dublat față de 2019”, a declarat Massimo Paronitti, general manager pentru România și Ungaria al De'Longhi Group.

Grupul deține în portofoliu marca De'Longhi pentru aparate de cafea, Kenwood, brand al electrocasnicelor pentru prepararea alimentelor și Braun, producător de blendere.

Am observat o creștere generală a vânzărilor de produse pentru toate cele 3 mărci ale noastre, cu un vârf deosebit de puternic pe toată gama noastră de aparate de cafea, unde am dublat vânzările comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, gătitul acasă a fost o tendință puternică pe fondul pandemiei; am avut rezultate foarte bune cu celelalte două mărci de aparate pentru prepararea alimentelor - Kenwood și Braun. Suntem lideri de piață cu aceste trei mărci în multe țări și obiectivul nostru este să devenim numărul unu în fiecare categorie și în România”, a explicat Massimo Paronitti.

Produse noi De'Longhi pe piața din România, din iarnă

În prezent, compania se concentrează pe canalele de vânzări online, dezvoltând în cadrul echipei noi competențe de marketing digital și unele legate de lanțul de distribuție. În plus, dezvoltă o nouă strategie de marketing pentru susținerea canalelor tradiționale de vânzare, aici fiind vizate magazinele.

„Începând din această iarnă, vom prezenta și vom lansa produse noi, create în centrele noastre de cercetare-dezvoltare și care nu sunt distribuite încă în România”, a dezvăluit reprezentantul De`Longhi.

De´Longhi Romania SRL are două fabrici de producție, în Jucu și Mădăraș, și un birou de vânzări și marketing în București. În 2019, compania a raportat o cifră de afaceri de 1,2 miliarde lei și 2.000 de angajați.

„Dacă luăm în considerare cele 2 divizii, industrială și comercială, performanțele din prima jumătate de an și portofoliul de comenzi pentru a doua jumătate, 2020 va fi cel mai bun an pentru De’Longhi România, atât în ceea ce privește cifra de afaceri cât și numărul de angajați”, a mai spus Massimo Paronitti.

Grupul De'Longhi deține două fabrici în România, în comuna Jucu, din județul Cluj, și în comuna Mădăraș, din județul Bihor. Compania produce în România mașini automate de cafea marca De'Longhi și electrocasnice Braun.

Sursa foto: De'Longhi Group