Campania lansată de wall-street.ro, #CoronaBizSurvivor, își propune să adune într-un singur loc sfaturi de la angajatori despre cum să îți menții business-ul, protejându-ți simultan clienții și angajații. Marius Dosinescu, manager FloriDeLux.ro, business de peste 16 ani pe piață, spune, punctual, ce măsuri au luat ei în afacere.
- Dezinfectăm în permanență clanțele ușilor, toaletele, robineții, tot ce atingem în activitatea curentă, inclusiv uneltele pe care le utilizăm de la unii la alții
- Folosim mănuși pentru protecția noastră dar și a clienților noștri
- Ne dezinfectăm mâinile cât putem de des
- Ne spălăm pe mâini foarte des
- Șoferii folosesc mănuși de unică folosință la livrare sau aprovizionare
- Dacă vreun coleg prezintă simptome de îmbolnăvire îl trimitem acasă
- Dezinfectăm cu abur încăperile periodic
- Dezinfectăm permanent vasele și produsele utilizate
- Șoferii poartă măști în instituții și locuri aglomerate
- Angajații sunt luați și aduși de la job cu mașinile noastre pentru a evita transportul în comun
- Angajații care pot lucra de acasă, lucrează de acasă
- Facem educație proactivă vis a vis de igiena mâinilor și a feței
- Comunicăm clienților măsurile luate, le afișăm la loc vizibil
- Încurajăm utilizarea cardului în florărie pe cât de mult posibil.
Citește aici mai multe despre afacerile cu flori din România.
In lipsa unui acord scris din partea InternetCorp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului #CoronaBizSurvivor: Ce măsuri ia FloriDeLux pentru protejarea clienților si angajaților.