ecomTEAM 2021: cum arată cifrele ediției de anul acesta

ecomTEAM 2021 - The new normal in eCommerce, organizat de wall-street.ro pe 21 și 22 aprilie, s-a bucurat de atenția a mii de persoane dornice să afle cum a evoluat industria la mai bine de un an de pandemie și care sunt trendurile care o vor contura în viitor.

Dincolo de persoanele care au urmărit evenimentul pe rețelele sociale, 461 de reprezentanți ai industriei s-au bucurat de funcționalitățile oferite de platforma IC Events, dezvoltată de InternetCorp, unde au urmărit LIVE evenimentul și au putut interacționa atât cu speakerii cât și cu restul audienței înscrise pe platforma ce a găzduit evenimentul ecomTEAM 2021 - The new normal in eCommerce.

Peste 1.900 de cărți de vizită au fost schimbate online datorită funcționalităților oferite de platforma IC Events, de trei ori mai multe decât la ediția din 2020 a evenimentului ecomTEAM, cifre impresionante fiind înregistrate și în ceea ce privește convorbirile dintre participanții în platformă, respectiv 738.



Cele 5 paneluri de discuții, 5 workshop-uri și 2 Key Speech-uri din cadrul evenimentului ecomTEAM 2021 - The new normal in eCommerce, ce au reunit 26 de specialiști din piață, au avut parte de 12.697 de vizionări unice pe platforma Vimeo și 11.400 de vizionări înregistrate în urma transmisiunii pe Facebook.

Citeste si:
Cum vrea șeful Digitalizării în România să ne scape de cozi la ghișee
Cum vrea șeful Digitalizării...

Poți revedea transmisiunea LIVE AICI, iar o parte dintre materialele apărute în urma conferinței le poți vedea mai jos sau în integralitate în secțiunea specială a publicației wall-street.ro, dedicată evenimentului , AICI.

Digital marketing pe timp de pandemie: Cum se împarte bugetul?


Sînziana Pardhan, P3: Lucrurile au mers peste așteptări în 2020, dar provocările nu s-au terminat
Românii vor mai puține vizite de la curieri și mai multe livrări la locker. Cum s-au schimbat preferințele de livrare în pandemie

CEO FAN Courier: Vom vedea tot mai multe produse la care nu ne gândim vândute online. Am crezut că a vinde frigidere online e o nebunie

Citeste si:
Alianța din România care vrea să digitalizeze afacerile: cum te...
Alianța din România care vrea...

Arthur Rădulescu, MerchantPro: Extinderea business-urilor românești de e-commerce peste granițe, un trend cu o crește foarte puternică

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea eCommerce »



Setari Cookie-uri