„Există o cerere de finanțare ușor accesibilă și flexibilă în creștere atât pentru nevoile zilnice ale vieții, cât și pentru categorii de produse care ies din sfera necesității imediate. BNPL este perceput de clienții magazinelor care pun la dispoziție această soluție financiară ca un tip de creditare ușor de gestionat. Utilizatorii pot să stabilească ei înșiși planul de rambursare, conform intereselor proprii, să îl modifice dacă intervin situații neprevăzute și să-și transfere sume cash în contul personal(...) BNPL va crește în 2024 datorită preferinței clienților pentru opțiuni de plată transparente și ușor de gestionat”, spune Alexandru Balaci.

Ne pregătim de ecomTEAM Fashion, evenimentul de business dedicat industriei de Fashion din România. Hai alături de noi pe 28 martie în București, la Apollo 111. Înscrie-te gratuit AICI.

Mokka BNPL este prezentă deja în magazinele fizice sau online a peste 1.500 de retaileri din regiune, iar numărul acestora continuă să crească constant. Office Shoes, Mi-Home Xiaomi, Reserved și platforma ContentSpeed sunt doar câțiva dintre retailerii de top care au încheiat parteneriate cu Mokka BNPL la finalul anului trecut.

CEO-ul Mokka BNPL consideră că în 2024 acest tip de plată alternativă va avea o creștere puternică și susținută.

„Dezvoltarea comerțului electronic reprezintă o schimbare fundamentală a obișnuinței de shopping. Pe măsură ce tot mai mulți retaileri și clienți vor adopta sistemul de cumpărături online, va crește cererea de opțiuni de plată flexibile și avantajoase, precum BNPL”, spune Alexandru Balaci.

De altfel, studiile interne ale Mokka evidențiază o rată tot mai mare de acceptare a acestei plăți alternative. La finalul anului trecut, rata clienților care făcuseră cumpărături repetate cu Mokka ajunsese la 60%. Contrar așteptărilor, plata alternativă nu este folosită în primul rând pentru cumpărături mari (electronice, mobilă etc.), ci și pentru achiziția de haine, încălțăminte, produse sportive, pentru întreținerea frumuseții etc. De altfel, produsele din categoria Modă conduc topul domeniilor în care BNPL este cel mai utilizat, atât în România, cât și pe plan global.

Inovația continuă, care este o trăsătură distinctivă a BNPL, va atrage tot mai mulți consumatori în 2024.

„Cardul virtual pentru cumpărături în aplicație care poate fi încărcat în portofelele GooglePay și ApplePay a suscitat interesul utilizatorilor și ne dorim ca anul acesta să-i surprindem cu noi facilități. Evoluția tehnologiei rafinează procesul de shopping într-un mod pe care nu ni l-am fi imaginat acum un deceniu”, mai spune CEO-ul Mokka România.

Sursa foto: Mokka