Noul magazin LPP sub brandul Reserved, unul dintre cele mai populare branduri de moda din Europa, ocupa o suprafata de aproximativ 2500 mp si este cel de al 16-lea magazin Reserved deschis la nivel local. Incepand cu 26 aprilie, clientii sunt asteptati sa descopere piese vestimentare reinterpretate si transformate de designerii Reserved in colectii pret-a-porter casual pentru intreaga familie.

„Romania este una dintre pietele cele mai dinamice pentru retail, iar pentru grupul LPP este tara care a inregistrat cea mai rapida evolutie a vanzarilor in ultimii ani. De aceea, planurile noastre urmaresc in continuare atat consolidarea cat si extinderea prezentei noastre pe piata locala. Desi ne-am propus sa deschidem 8 magazine pana la jumatatea anului, am reusit sa deschidem deja 10, pana la finalul lunii aprilie. Avem echipe foarte bine pregatite si dedicate proiectelor, care au facut ca fiecare deschidere de magazin sa fie de succes. Cele mai recente colectii Reserved sunt foarte apreciate de catre consumatorii nostri, iar rezultatele noastre demonstreaza acest fapt. Suntem convinsi ca si sibienii vor fi cuceriti de calitatea si de diversitatea colectiilor si vor gasi inspiratie pentru a-si construi propriul stil”, a declarat Alina Bistreanu, Director General LPP Romania.

Pentru 2019, retailerul si-a propus sa continue expansiunea pe piata romaneasca, avand ca obiectiv sa adauge in portofoliul celor cinci branduri, alte magazine in noi orase din tara si sa isi consolideze prezenta prin intermediul canalului e-commerce, anuntand deja constructia unui centru de distributie in Romania, dedicat operatiunilor online. Grupul mizeaza pe apetitul romanilor pentru colectii diverse, constante, inspirationale si pe produse de calitate la preturi avantajoase.

LPP S.A. este una dintre cele mai dinamice companii internationale din industria de fashion retail din Europa Centrala si de Est. De peste 25 de ani, compania si-a desfasurat operatiunile in Polonia si in alte tari din intreaga lume, obtinand un mare succes pe piata modei. Grupul LPP administreaza 5 marci consacrate: Reserved, Cropp, House, Mohito si Sinsay. Compania are o retea de peste 1700 de magazine, insumand o suprafata de peste 1 milion de metri patrati si peste 25 de mii de angajati in birourile si structurile de vanzari din Polonia, Europa, Asia si Africa.

Penny Market, crestere de 15%...
Citeste si: Romania, piata cea mai dinamica pentru reteaua de magazine Penny

In prezent, LPP detine magazine fizice in 23 de tari, iar in 11 dintre acestea desfasoara si vanzari online. Compania LPP SA este cotata la Bursa de Valori din Varsovia ca parte a indexului WIG20 si face parte din prestigiosul index MSCI Poland.