68% din consumatori nu vor sa primeasca reclame online care nu ii intereseaza. Mai mult, 49% din consumatorii din generatia Millenials au abandonat un program de loialitate care le aducea mesaje irelevante.

„Trebuie sa ne uitam foarte bine pe cine sa targetam astfel incat sa fie relevante mesajele si sa nu aruncam banii. Consumatorii nu isi doresc experiente de plata ci experiente cat mai simple”, a spus Elena Ungureanu.

Pe de alta parte, 70% dintre cei intervievati prefera sa cumpere din magazinele fizice, decat online. Ecosistemul in care evoluam insa se schimba, la fel si modalitatea in care facem plati.

„Esenta se pastreaza insa, facem plati ca sa sustinem impreuna comertul. Asistam la un proces de globalizare, solutiile tind sa devina globale. Empesa este un exemplu, a aparut in Kenya, a ajuns in India si in Europa de Sud-Est. Alipay insumeaza peste 300 de milioane de conturi de consumatori, platforma fiind folosita de comercianti din afara Chinei. Consumatorii isi doresc solutii de plata simple, accesate oriunde si oricand, isi doresc sa fie recompensati, vor sa aleaga mijloacele de plata si din acest punct de vedere credem ca clientii obisnuiti sunt targetul. De exemplu, piata din Turcia se preteaza foarte mult modelului de recompense. Spre comparatie, pietele din nordul Europei se remarca printr-un mod de interactiune mai <<rece>> cu consumatorii”, a mai punctat Elena Ungureanu.

Partenerii evenimentului sunt Microsoft (Technology Partner), Omnichannel Day delivered by FAN Courier, Media Galaxy (partener), Altex(partener), PayU (partener), ING Bank(partener), Carrefour (partener), Service Return (sponsor) si VE Interactive (sponsor).

Sursa foto: Mircea Dragos Photography