Rafturile noii librarii vor cuprinde peste 18.000 de titluri de carte, muzica si film, dar si o selectie speciala de ceaiuri, accesorii, jocuri si jucarii, papetarie si decoratiuni. In configurarea ofertei din Carturesti Veranda s-a pus accentul pe branduri adresate atat comunitatilor creative cat si familiilor urbane: Moleskine, Lomography, Xoopar, Kikkerland, Puckator, Skull Candy, Jellycat, Mudpuppy si multe altele.

“Prin venirea librariei Carturesti in Veranda Mall, dorim sa le oferim clientilor nostri alternative interesante si educative de petrecere a timpului liber. Suntem preocupati si lucram in mod constant la dorintele si nevoile reale ale clientilor din proximitate, si ne dorim ca prin intregul proces de extindere Veranda Mall sa devina una dintre cele mai atractive destinatii ale cartierului, cu un mix complet de chiriasi si de activitati, de la shopping pana la cele mai variate modalitati de petrecere a timpului liber”, a declarat Ofelia Iancu - Leasing Director, Veranda Mall.

Veranda Mall este primul centru comercial de proximitate din Bucuresti, dezvoltat de Professional Imo Partners S.A. (fosta Prodplast Imobiliare S.A.), in zona Obor, inaugurat pe 27 octombrie 2016. Proiectul are o suprafata totala de aproape 30.000 de metri patrati, incluzand spatii comerciale, restaurante, cafenele si o zona verde de 15.000 mp.

Printre chiriasi se numara Carrefour, Carturesti, Cinemax H&M, Decathlon, WorldClass, Benvenuti, CCC, Deichmann, LC Waikiki, Orsay, C&A, Noriel, Pepco, Gerovital, Yves Rocher, Lila Rossa, Optiblu, Sensiblu, KFC, Starbucks, Pizza Colosseum, McDonald’s, Toan’s, Xin Yue, English Home, Orange, Arsis-Vodafone si IQ BOX – Telekom.