Vizitatorii Glami.ro nu vor mai fi limitati in gasirea tinutei preferate de cautarea produselor de fashion in bara de cautare. Functiile de cautare si navigare folosind imagini vor da posibilitatea vizitatorilor sa caute in toate categoriile de produse prezente in catalog, produse care vor aparea pe pagina de start a modulului de cautare Glami.ro.

Fiecare produs de imbracaminte, accesoriu sau piesa de incaltaminte prezent intr-o imagine sau un screenshot al unei tinute preferate urcata pe site, va fi impartit in categorii specifice recomandate de Glami.ro.

“Echipa noastra de dezvoltatori a lucrat intens in ultimele luni pentru a dezvolta aceasta optiune, inainte de sezonul de Black Friday din Romania, sezon in care stim ca vanzarile partenerilor vor creste semnificativ. Tehnologia de cautare folosind imagini imbina comoditatea cumparaturilor online cu experienta shopping-ului in magazine traditionale si credem ca, astfel, le oferim vizitatorilor nostri posibilitatea de a face cumparaturi in acelasi fel in care isi imagineaza – folosind imagini, nu cuvinte”, spune Robert Johnson, Country Manager al Glami.ro.

Tehnologia de cautare folosind imagini inaugurata de Glami.ro foloseste machine learning si replica modul in care cumparatorii se gandesc la produse, oferind recomandari relevante si o mai buna experienta a utilizatorului. Un alt atu este faptul ca tehnologia ajuta, de asemenea, vanzatorii, in special magazinele online internationale, prin indepartarea barierei lingvistice asociata cu acele cautari bazate pe text.

glami.ro black friday cautare cu imagini

Crestere a traficului si vanzarilor de Black Friday

“Solutia pe care o propunem, cautarea si navigarea folosind imagini, ajuta la eliminarea problemelor legate de limba si imbunatateste rata de conversie. Ne bucura faptul ca putem folosi aceasta solutie pe Glami.ro, deoarece transforma intreaga experienta de shopping online”, spune Ioana Oprea, Marketing Manager al Glami.ro.

Glami.ro anticipeaza o crestere de peste 60% a traficului in perioada Black Friday, fata de anul trecut, si o crestere exponentiala a vanzarilor in magazinele partenere. Dupa analiza datelor din 2017 si 2018, echipa Glami.ro a observat o crestere cu 100% a traficului si cu 88% a veniturilor in perioada de Black Friday.

Lansat acum 2 ani, Glami.ro ofera cumparatorilor de fashion o destinatie completa pentru cumparaturile online de fashion, cu posibilitatea de a cauta printre sute de mii de produse pentru a gasi rapid tinuta care li se potriveste.
Este prima platforma de acest fel lansata in Romania, ce combina continutul de fashion cu actiuni menite sa livreze cei mai potriviti clienti fiecarui magazin inregistrat.