Programul magazinelor Carrefour de sarbatori difera de la o locatie la alta, majoritatea fiind inchise in zilele de 25 decembrie si 1 ianuarie, dar au program prelungit in celelalte zile pentru ca clientii sa isi termine cumparaturile.

Carrefour Baneasa

In perioada 1-23 decembrie, Carrefour Baneasa are deschis in intervalul orar 8-23. In ajunul Craciunului, programul magazinului incepe la 8 si se termina la 19. Pe 25 decembrie, in ziua de Craciun, magazinul isi inchide usile si redeschide in perioada 26-30 decembrie, de la 8 la 23. Pe 1 ianuarie, magazinul va fi inchis, iar pe 2 ianuarie, clientii vor putea face cumparaturi de la ora 8 la 22.

Carrefour Park Lake

Carrefour Park Lake este deschis de la ora 8 la 22, in perioada 1-17 decembrie si de la 8 la 23 in perioada 18-23 decembrie. In ajunul Craciunului, programul este de la 8 la 19, iar de Craciun, magazinul este inchis. De pe 26 pe 30 decembrie, clientii magazinului din centrul comercial ParkLake pot cumpara produse in intervalul orar 8 - 23. In ajun de Anul Nou, programul este mai scurt, de la 8 la 18, iar de Anul Nou, magazinul este inchis. Incepand cu 2 ianuarie, programul este de la 8 la 22.

Carrefour Colosseum

Carrefour Colosseum este deschis de la 8 la 22, in perioada 1-15 decembrie si de la 8 la 23, in intervalul 16-23 decembrie. Pe 24 decembrie, magazinul este deschis de la 8 la 19, iar in ziua de Craciun este inchis. In perioada 26-30 decembrie, clientii pot face cumparaturi in intervalul 8-23, iar in ziua de ajun, programul este mai scurt, de la 8 la 18. Pe 1 ianuarie, magazinul este inchis, iar de pe 2 ianuarie, clientii sunt asteptati de la 8 la 22.

Carrefour a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de 10,56 miliarde de lei, in crestere cu 10% fata de anul precedent si un profit de 226 de milioane de lei, marcand un plus de 80% fata de 2017.

Sursa foto: Facebook Carrefour

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri