Carrefour Romania renunta la marketplace-ul Carrefour si Partenerii incepand cu 1 martie 2020, urmand sa se concentreze pe vanzarile online proprii retailerului, au declarat, pentru wall-street.ro, reprezentantii companiei.

In prezent, in platforma de marketplace a retailerului sunt peste 300 de furnizori activi, iar Carrefour va renunta la parteneriatul cu acestia, urmand sa caute o alta metoda de colaborare.

"Ne vom concentra pe cresterea vanzarilor Careefour.ro, unde vom avea toate categoriile, iar furnizorul va fi Carrefour. Vendorii (furnizorii) nu vor mai fi. Practic, acest lucru inseamna ca renuntam la colaborarea cu ei ca sa ne concentram pe tranzitia alimentara, pe impulsionarea de produse bio si a marcilor proprii Carrefour. In perioada urmatoare analizam cum putem sa deschidem o alta forma de colaborare cu toti acesti parteneri ai nostri", au declarat reprezentantii Carrefour pentru wall-street.ro.

Platforma Carrefour.ro contine doua sectiuni: „Supermarket Online” si „Carrefour si Partenerii”.

In mai 2018, retailerul francez Carrefour lansa un marketplace, Carrefour si Partenerii, in care, pe langa produsele din magazinele sale, vinde si produse ale partenerilor, comercianti online. Platforma are peste 150.000 de produse.

In marketplace, partenerii (comerciantii online) sunt cei care trimit produsele prin curier si sunt responsabili de stocul si calitatea produselor. Vanzarea este facuta de parteneri, Carrefour pune la dispozitie platforma online cu ofertele acestora.

Carrefour & Partenerii include o gama de produse non-alimentare electronice, electrocasnice, mobilier de gradina si multe altele, acestea fiind livrate oriunde in tara. Aceasta sectiune pune la dispozitie clientilor serviciul Click&Collect care permite ridicarea produselor din orice hipermarket Carrefour.

Grupul Carrefour are peste 10.100 de magazine in 34 de tari. In Romania, retailerul are 346 de magazine dintre care 35 hipermarketuri 'Carrefour', 262 supermarketuri (221 magazine 'Market' si 41 magazine 'Express Orange'), 42 magazine de proximitate 'Express', 8 magazine de proximitate 'Contact', cat si un magazin online pe www.carrefour.ro. Carrefour a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri de 10,56 miliarde de lei, in crestere cu 10% fata de anul precedent.

Sursa foto: Facebook Carrefour

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Anca Olteanu
Sunt redactor coordonator al publicației Retail.ro, parte din InternetCorp. Înainte am lucrat la site-urile Ziare.com și Wall-street.ro și la agenția de presă Mediafax, unde am fost reporter al departamentului Economic. Am absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri