Recrutarea, una dintre principalele probleme cu care compania de curierat s-a confruntat frecvent de-a lungul anilor pare să își fi găsit rezolvarea în acest an. Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier, povestește în cadrul conferinței retailArena că a fost mult mai simplu acest proces anul acesta.

Pentru prima dată în ultimii 3-4 ani, compania are o echipă de customer service completă și a scăpat de situațiile în care angaja persoane care nu aveau gradul de pregătire necesară pentru a acoperi anumite posturi.

Vrei să afli ultimele trenduri din e-commerce? Apreciază pagina ecomTEAM AICI.

”Au fost curieri de bună calitate care au plecat în trecut din România în căutarea unei vieți mai bune în cadrul companiilor din vestul Europei și care odată cu instaurarea crizei sanitare s-au întors și i-am înrolat în FAN Courier. De unde nu am reușit să angajăm a fost zona de HORECA. Am avut câteva încercări, însă se pare că avem o cultură organizațională total diferită”, explică Cornel Morcov.

Investiții de 24 de milioane de euro pentru 2021: banii vor merge și către ”călcâiul lui Ahile” din Ardeal

Bugetul de investiții al FAN Courier s-a ridicat anul acesta la 12 milioane de euro, iar pentru anul următor probabil se va dubla, consideră Cornel Morcov deoarece urmează construirea mult așteptatului hub de la Cluj, dar și extinderea și automatizarea celui de la Brașov.

Filiala din Cluj-Napoca a Fan Courier este una strategică pentru companie, iar faptul că au fost nevoiți să se mute în urmă cu un an din locația pe care o aveau închiriată, ca urmare a deciziei proprietarului de a demara o altă investiție acolo, a transformat operațiunile din zonă într-un adevărat ”călcâi al lui Ahile”.

Citește și Când dă Fashion Days startul reducerilor de Black Friday

”Filiala din Cluj-Napoca este una dintre cele mai mari ale FAN Courier, iar lipsa infrastructurii ne-a pus în dificultate în ceea ce privește calitatea livrărilor. Toată această perioadă, Clujul a fost un călcâi al lui Ahile pentru noi, o dată din cauza lipsei forței de muncă, situație care este înspre normalizare, dar și din cauza infrastructurii actuale pentru că a trebuit să ne mutăm acum un an de zile în afara orașului, unde am adus angajați mai greu, au crescut timpii de livrare, dar odată cu obținerea autorizației de construcție considerăm că lucrurile se vor așeza. Estimăm că la anul pe vremea aceasta vom opera în noul nostru hub din Cluj-Napoca” explică Cornel Morcov.

retailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro și retail.ro, powered by VTEX, FAN Courier, P3 Logistics Park, eMAG Marketplace, Carrefour, Fashion House Outlet Centre București, Veranda, Twispay, Smart ID, Ceetrus, foodpanda, Answear, GLAMI, Filip&Company, ALTEX, Cushman & Wakefield Echinox, Optimized, Euromonitor și Ipsos.