Astfel, au fost deschise lucrarile pentru autostrada Nadlac-Arad, a carei constructie a fost impartita in doua loturi. Primul lot, in lungime de 22,2 km va fi executat de asocierea Romstrade (Romania) - Monteadriano Engenharia e Construcao (Portugalia) - Donep Construct (Romania) pentru 115,8 milioane euro. Al doilea lot, in lungime de 17 km, va fi construit de firma austriaca Alpine Bau pentru 124,45 milioane euro.

Alt santier deschis a fost cel pentru primul lot al autostrazii Timisoara-Lugoj in lungime de 9,5 kilometri. Lucrarile sunt realizate de asocierea Spedition UMB (Romania) Tehnostrade (Romania) - Carena SpA Impresa di Costruzioni (Italia) pentru 63,6 milioane euro.

Ultima lucrare deschisa joi este cea pentru constructia lotului patru din autostrada Orastie-Sibiu in lungime de 16,1 km. Contractul de 146,6 milioane euro a fost castigat de asocierea Astaldi (Italia) Euroconstruct Trading 98 (Romania) - Astalrom (Romania).

Citeste si:

Executia tronsoanelor va dura un an si jumatate, la care se adauga patru ani perioada de garantie. Finantarea este asigurata din fonduri nerambursabile europene prin Fondul de Coeziune (85%) si de la bugetul de stat (15%).

Potrivit CNADNR, in prezent se afla in diverse stadii de executie aproximativ 276 kilometri de autostrada.