"Sunt 35 de masini de epoca expuse in interior si inca 15 afara, cea mai veche este din 1913, un Ford T. Expozitia cuprinde masini de colectie, masini de vanzare, firme care restaureaza masini de epoca", a declarat Bogdan Frincu marketing & events division World Trade Center Bucuresti.

Potrivit lui Frincu, restaurarea unei masini poate dura doi ani si poate costa si 100.000 de euro.

"Pentru o piesa poti sa ajungi si in Argentina, pe tot globul. Nu poate fi omologata ca masina istorica o masina cu imbunatatiri. Nu exista piese noi pe aceste autoturisme. Firmele fie restaureaza masina cuiva, fie cumpara sau ia gratuit o epava din curtea cuiva. Cred ca sunt in jur de zece firme care restaureaza masini in Romania. Proprietarii de masini de epoca inchiriaza masinile pentru o reclama, un film, preturile difera, pot fi de 100-200 de euro pe zi", a mai spus Frincu.

Salonul reuneste aproape toate cluburile auto de epoca din tara: Retromobil, Clubul Vehiculelor de Epoca, Morgan, Mustang, Automobilia, colectii limuzine americane, Automobilia, Dacia 1.100, Galati, Constanta, Mures.

Citeste si:

Organizarea evenimentului a inceput in urma cu 6 luni. Expozitia a avut loc pentru prima data anul trecut. Intrarea este libera.

In Romania exista aproximativ 700 de masini cu certificat de autovehicul de epoca, potrivit Opel Romania.

Romania are 700 de masini cu certificat de autovehicul de epoca

Romania are 700 de masini cu certificat de autovehicul de epoca