Noul Actros se remarca printr-o reducere de 4,5% a consumului de combustibil la standardul Euro VI si o reducere de 7,6% a consumului de combustibil pentru noul camion in varianta optionala Euro V, fata de actualul Actros MP3.

Pentru dezvoltarea completa a camionului a fost necesara o investitie totala de peste 1 miliard de euro.

Actualul Actros MP3 a fost vandut in peste 700.000 de unitati pe piata europeana.

Consola de control este construita in zona soferului. Printre optiunile de echipament oferite se numara varianta SoloStar Concept cu un colt rotunjit pentru relaxare, in partea pasagerului si scaunul soferului cu functie de masaj si un nivel de ajustare optima a pozitiei patului. Paturile pot avea dimensiuni de 2.200 x 750 de mm si sunt prevazute cu o saltea din spuma rece.

Citeste si:

Noul Mercedes-Benz Actros a fost testat 20 de milioane de kilometri pentru a trece o serie de teste riguroase: la temperaturi de 40 de grade Celsius in Sierra Nevada si de -40 de grade in inghetul din Cercul Arctic, pe piste dificile si in sesiuni normale de conducere, pe drumuri obisnuite.

Un nou Centru de Dezvoltare si Testare a fost construit in Wörth pentru noile generatii de camioane.

La inceputul lunii octombrie constructorul german Mercedes-Benz a scos pe linia de asamblare a fabricii din Worth primul exemplar al noului camion de mare tonaj Actros pentru care a cheltuit peste 2 miliarde de euro.

Wall-Street.ro a vizitat fabrica noului Mercedes-Benz Actros. Un proiect de 2 mld. euro

Wall-Street.ro a vizitat fabrica noului Mercedes-Benz Actros. Un...