La nivel de produse, Renault intentioneaza sa lanseze in viitorii patru ani nu mai putin de 26 de masini noi, cu o medie, in perioada 2007-2009, de opt produse anual, jumatate fiind extinderi ale gamelor existente. Printre acestea se vor numara si noile versiuni ale Daciei Logan, care vor contribui la cresterile anuntate de Ghosn. Modelele noi se vor regasi atat in segmentele SUV si crossover, cat si in cel premium, unde Renault intentioneaza sa lanseze cinci noi vehicule, unul dintre efecte fiind reducerea varstei medii a unui produs la 2,2 ani. Renault nu va ocoli nici tehnologiile alternative, hibride si electrice, pentru care va folosi resursele din cadrul Aliantei Renault-Nissan.
Din punct de vedere economic, strategia lui Ghosn urmareste punctual o serie de parametri pentru a-si atinge obiectivele. Reducerea costurilor de aprovizionare cu 14%, reducerea cu 12% a costurilor de fabricatie si cresterea ratei medii de utilizare a propriilor capacitati la 75%, reducerea costurilor logistice cu 9%, reducerea cheltuielilor generale, de la 5,1% din cifra de afaceri la mai putin de 4% in 2009, reducerea costurilor de distributie de 8% pe fiecare vehicul in Europa, acestea ar fi doar cateva repere pe care multi manageri ar trebui sa si le noteze in agenda. In final, totul se va raporta la profit, asa cum ii sta bine oricarei companii private: dividendele vor creste de la 1,8 la 4,5 euro/actiune in 2009, acest obiectiv urmand a fi propus Consiliului de Administratie Renault.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: