"MDX 2007 va vorbi despre imaginea avansata a Acura si promite sa plaseze modelul MDX ca varf de lance al gamei Acura, cu o imagine complet noua, tehnologie inovatoare si performanta fara egal in segmentul ei”, a declarat Dick Colliver, Executive Vice President al American Honda Motor Co., Inc. „Designerii si inginerii care lucreaza la noul MDX au o pasiune debordanta pentru acest produs iar aceasta va fi evidenta in toate aspectele ce tin de design si performanta."

Compania a facut anuntul in ziua aniversarii a 20 de ani de la crearea primului brand auto de lux japonez. „Spiritul de pionierat care a dat nastere lui Acura acum doua decenii ne conduce in continuare in abordarea curajoasa si inovatoare a luxului", a spus Colliver. "Acura a implinit 20 de ani pe 27 martie si este mai puternica, mai rapida, mai agila si mult mai indrazneata in privinta designului si a tehnologiei decat in orice al moment al istoriei sale de 20 de ani."

Compania a anuntat si inceperea lucrarilor la noul centru de design Acura – Acura Design Center – programat sa fie deschis in vara lui 2007. Acest nou centru, localizat la sediul central al companiei din Torrance, California, va juca un rol major in cercetarea si designul viitoarelor modele Acura si va asigura producerea de masini cu design distinct care sa comunice stilul avansat, performantele si caracterul lui Acura.

Lansata pe 27 martie 1986, Acura a fost primul brand auto de lux japonez din lume si primul care sa concureze regii luxului europeni si americani, prin elementele de inginerie de talie mondiala, calitatea produsului, valoarea si tehnologia de putere avansata. Istoria sa de 20 de ani de inovatii include prima masina sport exotica japoneza, renumita Acura NSX, si numeroase inovatii tehnologice, printre care si primele aplicatii de navigatie cu sistemul inclus in panoul de bord, bluetooth pentru telefonul mobil si sunet surround DVD-audio.

Acura a fost, de asemenea, primul producator de masini de lux japonez care si-a dezvoltat si fabricat produsele in America de Nord, incepand cu modelul Acura 2.2CL coupe din 1997. Azi, aproape doua treimi din masinile Acura vandute pe piata americana sunt proiectate, dezvoltate si fabricate in America de Nord.

In 2005, divizia Acura a inregistrat cel de-al treilea an consecutiv cu recorduri la cifrele de vanzari. Cele mai cautate modele sunt Acura TL sedan, cel mai vandut sedan de lux al Americii in 2004; SUV-ul Acura MDX; popularul sedan sport TSX, de trei ori castigator al unui loc in clasamentul „10Best” al revistei Car and Driver. Sedanul de lux RL dispune de numeroase inovatii tehnologice inclusiv AcuraLink Satellite Communication System cu optiunea Real Time Traffic, Super Handling All-Wheel Drive (SH-AWD) si prima aplicatie din America de Nord a tehnologiei Collision Mitigation Braking System (CMBS).

In 2006, Acura va introduce doua modele nou-noute, Acura MDX si SUV-ul RDX. Echipat cu un motor turbo de 2.3 litri si tehnologia Super Handling All-Wheel Drive, modelul RDX imbina functiile de SUV cu performantele unui sedan sport. RDX va fi lansat comercial in vara lui 2007.