Constructorul francez Citroen a avut un inceput cu hopuri pentru modelul de varf, C6. Acesta a fost lansat in luna mai, fiind succesorul spiritual al modelului istoric DS. Fabricantul auto spera ca aceste probleme sa fie rezolvate in curand. Directorul Citroen, Claude Satinet a declarat ca fabrica Rennes, din vestul Frantei fabrica 40-50 de modele C6 pe zi fata de 100 de modele planuite initial.

Avem anumite probleme la finisaje si de aceea nu putem sa lansam spre vanzare modelele asa cum ne-am fi asteptat. Aceste complicatii au intarziat lansarea noului model,,a explicat Satinet in timpul unei conferinte de presa. Modelul se vinde ca painea calda in Franta; drept urmare, fabricantul auto lanseaza C6 spre vanzare si in Germania. Aici modelul va trebui sa se ia la tranta cu rivalele de la BMW, Audi si Mercedes-Benz. Directorul Citroen a declarat ca modelul a fost bine primt la conferinta de presa din Germania. Pana acum, Citroen a vandut 3000 de modele C6.

Mai mult , in prima jumatate a anului vanzarile fabricantullui auto au crescut cu 5 procente, la 763000 de unitati vandute si se mentine in cifrele prognozate pana la sfarsitul anului. Citroen isi propune ca, vanzarile in 2006 sa atinga 1.4 milioane de unitati. Presedintele Citroen a mentionat ca una din strategiile pentru anul 2006 este sa mareasca capacitatea de productie in China pentru a face fata cresterii pietei auto. De asemenea, se studiaza si o posibila fabrica pentru productie in Rusia.

Acesta nu a dat detalii despre un posibil model nou care va fi dezvaluit in luna septembrie, insa unele surse declara ca acesta va fi sucesorului modelului Xsara Picasso. Presedintele a mentionat, totusi, ca modelul lansat in anul 2000 va mai ramane in piata pentru cativa ani, noul model fiind complementarul acestuia.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri