“Ne asteptam anul acesta la o marja de profit de 8-9%. Va fi primul an cu o marja de o cifra. Acciza la carburant a redus marja cu 3%. Anul acesta sunt mai multe taxe decat au fost pana acum”, a declarat Patrascanu, la conferinta de prezentare a rezultatelor anuale.

Potrivit lui Adrian Mihai, unul dintre cei trei actionari ai FAN Courier, compania a incercat sa compenseze cresterea costurilor cu 3% prin marirea numarului de expeditii pe zi, trend sustinut de majoritatea magazinelor mici care avand comenzi mai mici si mai multe prefera sa livreze imediat produsele prin curieri decat sa le depoziteze.

“Cota de piata a urcat anul trecut la 27%, cresterea a venit de la clientii existenti, micile magazine care au avut comenzi mai multe. Comertul electronic a crescut cu 4% ca pondere in cifra de afaceri si detine circa 30%”, a mai spus Mihai. Piata de curierat din Romania se ridica la 260 de milioane de euro, iar anul acesta ar putea creste cu 10%.

FAN Courier a incheiat anul 2013 cu o cifra de afaceri de peste 280 milioane lei (+16%) si a depasit bugetul pe care si-l propusese la inceputul anului pentru investitii, acesta atingand valoarea de 6 milioane euro. In cei 16 ani de activitate, compania a investit peste 50 milioane euro. Investitiile in tehnologiesi servicii noi, modernizarea flotei autosi a sediilor din tarasi specializarea personalului constituie si ele obiective importante pentru anul 2014.

Avansul vanzarilor online a crescut cu 15% afacerile Fan Courier

Avansul vanzarilor online a crescut cu 15% afacerile Fan Courier

Citeste si:

Actionarii companiei considera ca anul acesta afacerile pot inregistra un avans de 10-15% fata de anul precedent, crestere care poate fluctua in functie de evolutia intregii economii, piata de curierat fiind strans legata de aceasta.

Anul acesta, FAN Courier a decis sa isi diversifice oferta de curierat international, deschizand inca o linie directa pentru expeditiile internationale, Romania-Germania. Coletele vor pleca de la Oradea de luni pana vineri si vor ajunge la destinatie in 48 de ore in Germania, Austria, Belgia si Olanda.Taxa de livrare incepe de la 25 euro plus TVA.

Cel mai recent serviciu lansat este Check on Delivery, ce ofera posibilitatea destinatarului sa vizualizeze la primire continutul unei expeditii, fara sa verifice tehnic (teste/proba) produsele. Serviciul Check on Delivery este disponibil atat pentru persoane fizice cat si pentru cele juridice, daca expeditorul a bifat aceasta optiune.

FAN Courier a fost infiintata in 1998 si este detinuta de trei persoane fizice, respectiv Felix Patrascanu si fratii Adrian si Neculai Mihai.