Compania de curierat Fan Courier a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 62,5 milioane de euro, in crestere cu 15% fata de 2012, ca urmare a avansului puternic al vanzarilor online.

"Anul 2013 a fost unul bun pentru Fan Courier, pe fondul avansului puternic al vanzarilor online. Anul trecut, cifra de afaceri a atins 62,5 milioane de euro", a declarat joi directorul general al companiei, Felix Patrascanu, prezent la un eveniment dedicat serviciilor postale, relateaza Mediafax.

In 2012, potrivit datelor Ministerului Finantelor Publice, Fan Courier a raportat o cifra de afaceri de 241,7 milioane de lei (54,2 milioane de euro la cursul mediu , de 4,456 lei pentru un euro).

Pentru acest an, potrivit unei declaratii anterioare a reprezentantilor companiei, Fan Courier estimeaza un avans de 10% al afacerilor, intr-un scenariu optimist, care presupune stabilizarea monedei nationale si reducerea impactului negativ generat de cresterea costurilor de transport.

Anul trecut, investitiile Fan Courier au totalizat 7 milioane euro, depasind bugetul initial de 4,5 milioane euro, fondurile fiind utilizate, printre altele, pentru echipamente si tehnologii de ultima generatie.

In cei 15 ani de activitate, investitiile companiei de curierat s-au ridicat la aproximativ 50 milioane euro.
Fan Courier a fost infiintata in 1998 si este detinuta de trei persoane fizice, respectiv Felix Patrascanu si fratii Adrian si Neculai Mihai.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri