Pana la sfarsitul anului, compania intentioneaza sa mai deschida alte 10 benzinarii in aceste tari. Marca Rompetrol este prezenta pe piata din Georgia de 9 ani, iar in Moldova are o traditie de 12 ani, dezvoltandu-si rapid operatiunile datorita produselor de calitate importate de la rafinaria Petromidia. Noile benzinarii sunt modernizate sub noul concept premium de distributie, caracterizat prin elemente noi de identificare vizuala a brandului Rompetrol, finisaje de calitate si o arhitectura diferita a statiei.

In 2013, dezvoltarea segmentului de retail, prin cresterea numarului de statii si investitii in modernizarea lor, precum si imbunatatirea politicii comerciale de wholesale, au determinat o crestere a vanzarilor totale de carburanti in cadrul celor doua subsidiare. Astfel, volumele totale de carburanti vandute pe cele doua piete au fost de 286 ktone, in crestere cu aproximativ 30% fata de 2012.

Rompetrol Georgia a continuat sa-si diversifice operatiunile de vanzare cu amanuntul, prin introducerea carburantului premium EfixS, care a determinat o crestere a vanzarilor cu 60% in statiile proprii. De asemenea, compania a implementat pe piata locala modulul de plata la pompa Fill & Go, fiind primul serviciu de acest fel pe piata locala.

Citeste si:

In prezent, Rompetrol Georgia opereaza 71 de statii si doua depozite de carburanti in portul Batumi si Tbilisi, cu o capacitate totala de 35.000 mc. In ceea ce priveste Rompetrol Moldova, compania vizeaza cresterea veniturilor din activitatile adiacente vanzarilor de carburanti, investind in dezvoltarea a 14 magazine in cadrul retelei de vanzare cu amanuntul.

In Moldova, pe langa cele 57 de statii de distributie, compania mai detine patru statii proprii, situate in nordul Moldovei, care comercializeaza exclusiv autogaz, cat si capacitati de stocare la Tarnova (exclusiv GPL) si Chisinau, cu o capacitate totala de 6.000mc. In prezent, compania comercializeaza GPL in aproape jumatate din statiile operate, iar intreaga cantitate de GPL este importata din kazakhstan.

Activitatile de retail ale Rompetrol sunt desfasurate in peste 1.100 puncte de distributie carburanti detinute si operate in tari precum Romania, Franta, Spania, Moldova, Georgia si Bulgaria.