Productia va incepe luna aceasta la uzina Mlada Boleslav, iar premiera mondiala va fi in octombrie la Salonul Auto de la Paris. Noua Skoda Fabia este cu 90 de mm mai lata, cu 30 de mm mai scunda decat modelul anterior si are un ampatament mai lung desi are aceeasi lungime. Capacitatea portbagajului a crescut de la 315 la 330 de litri, iar prin rabatarea banchetei spatiul creste la 1.195 de litri.

Noua Fabia va avea in continuare editia Monte Carlo, dar nu va mai fi si RS, din cauza cererii slabe. In ceea ce priveste motorizarile, Fabia va imprumuta motorul pe benzina de 1 litru 60 si 75 CP de la VW Polo, precum si pe cel de 1,2 litri TSI cu puteri de 90 si 110 CP. Propulsoarele diesel sunt 1,4 litri 90 CP si 105 CP. Dupa lansare, este in plan si un motor de 1,4 diesel 75 CP.

Prin montarea propulsorului de 1 litru, Fabia va avea o greutate sub o tona, fiind cu 40 de kg mai usoara decat inainte. La interior mai multe elemente sunt imprumutate de la Polo, vom gasi in versiunea de top o camera pe marsarier, un ecran tactil de 6.5 inch cu functii de smartphone MirrorLink.