Kruger, care a dat un interviu pentru CNBC la salonul auto de la Frankfurt, a lesinat ulterior in timpul conferintei de presa a BMW, prima sa aparitie majora la un eveniment in calitate de director general al grupului. Revista germana Manager Magazin a relatat in iulie ca grupul Apple a fost interesat de designul caroseriei i3, ca baza pentru propriul automobil electric, scrie Mediafax.

Kruger a declarat insa pentru CNBC ca, desi ar putea fi o idee buna, nu stie daca se va intampla acest lucru. "Apar mereu zvonuri in industria noastra, dar dupa cum stiti colaboram cu multe companii IT, inclusiv Google si Apple, pentru integrarea smartphone-urilor in vehicule. In acest moment nu putem adauga mai mult, pentru ca analizam dezvoltarea viitoare a grupului, iar digitalizarea operatiunilor este principala tendinta”, a afirmat Kruger.

Pe parcursul acestui an s-au amplificat zvonurile ca Apple vrea sa dezvolte propriul automobil electric si sa se implice in industria auto. In iulie, Apple l-a angajat pe Doug Betts, un veteran al sectorului auto, director pentru calitate la nivel mondial al Fiat Chrysler Automobiles. Luna trecuta, "Project Titan", numele proiectului auto al Apple, a dobandit o credibilitate mai mare dupa ce publicatia The Guardian a relatat ca grupul american cauta un loc de testare a masinilor in Silicon Valley.

Citeste si:

Marile companii americane din sectorul tehnologiei vor sa se implice pe segmenetul masinilor autonome. Google testeaza in prezent propriul vehicul, in timp ce furnizorul de servicii online de taximetrie Uber a atras cercetatori ai Carnegie Mellon University pentru a lucra la o tehnologie de conducere autonoma.

In acelasi timp, constructorii auto traditionali sunt atrasi si ei de masinile autonome. La inceputul acestui an, mai multi producatori germani au cumparat sistemul de harti HERE al Nokia, considerat o componenta esentiala a sistemului de conducere autonoma.