Potrivit companiei, problemele ar putea aparea in conditii de utilizare exceptionale. Operatiunea de verificare a bieletelor de directie este de 20 de minute, iar inlocuirea acestora ar mai dura inca 2 ore si jumatate.

Ultimul recall Dacia in Romania a fost in urma cu peste 4 ani, in mai 2011, cand producatorul de masini a invitat posesorii de Duster pentru o verificare la cutia de viteze. Intre timp, alte defectiuni pentru care Dacia si-a chemat clientii in service au fost considerate "cazuri izolate" nefiind numite recall-uri/ rechemari in service, deci nu au aparut ca un anunt pe site-ul ANPC.

O parte dintre asa numitele "cazuri izolate" si denumite in reteaua Dacia ca OTS (operatiuni tehnice speciale) sunt urmatoarele:

  • rechemari pentru caseta de directie la modelele Logan, Sandero, Lodgy si Dokker
  • rechemari pentru compresorul de aer conditionat la SUV-ul Duster
  • rechemari pentru verificarea/inlocuirea turbocompresorului la modelul Dacia Duster
  • rechemari pentru inlocuire motor Logan, Sandero, Lodgy si Dokker
  • rechemari pentru verificarea/inlocuirea arcului stanga fata la modelul Sandero
  • rechemari pentru inlocuirea unui surub intinzator curea la modelele Duster, Logan si Sandero
  • rechemari pentru inlocuirea releului start/stop la Duster, Logan si Sandero
  • rechemari pentru verificarea/inlocuirea senzorilor de supraveghere presiune anvelope la Duster, Logan si Sandero

rechemari Dacia

Rechemarile sunt operatiuni obisnuite pe care orice constructor de masini din lume si le asuma prin suportarea cheltuielilor. Toyota este recunoscuta pentru milioanele de masini rechemate in lume, insa asumarea defectiunilor nu i-a afectat imaginea, este in continuare cel mai vandut brand auto din lume.

Sursa foto: kurhan/Shutterstock.com