Vanzarile Mercedes-Benz au atins nivelul de 94.200 de unitati in timp ce vanzarile modelului Smart au scazut in luna octombrie cu 31,3%, pana la nivelul de 8.300 unitati, a declarat grupul, care ocupa locul cinci pe plan mondial in cadrul clasamantului constructorilor de automobile.

Vanzarile diviziei Mercedes-Benz, parte a DaimlerChrysler, au crescut cu 4,8% fata de acelasi interval al anului trecut, atingand nivelul de 1,04 milioane de unitati.

Reprezentantii companiei Daimler au declarat, totusi, ca reactia pietei la noile modele Clasa E a fost "pozitiva", iar cererea a crescut cu o rata de 2%, la nivel mondial, reprezentantii companiei intentionand ca impactul de piata al noilor modele sa fie mai accentuat decat anterior.

Reprezentantii companiei Mercedes Car Group au declarat ca tinta de profit pentru anul urmator este de 7%, datorita noilor modele de automobile, in special a celor de clasa S.

Vanzarile companiei Mercedes reprezinta elementul de sustinere pentru grupul Daimler, din cauza problemelor companiei de la ramura americana Chrysler si din cauza celor de la compania aerospatiala EADS, unde Daimler detine un holding industrial.