Inca o data, Audi a dovedit ce inseamna sloganul "Progres prin Tehnologie" pe circuitele lumii prin obtinerea primei victorii a unei masini sport cu motor diesel in legendara intrecere de 24 ore de la Le Mans.

Revolutionara tehnologie TDI a reusit sa se impuna si in competitie cu motoarele din Formula 1 si din alte categorii ale motorsportului. Un juriu format din specialisti ai revistei britanice "Race Engine Technology" a ales ca propulsorul V12 TDI (650 cai-putere) creat pentru prototipul Audi R10 TDI sa fie "Motorul de curse al anului 2006" si "Motorul alternativ de curse al anului".

In numele AUDI AG, Ulrich Baretzky a primit trofeul "Race Engine of the Year" cu ocazia Expozitiei Mondiale a Profesionistilor din MotorSport, eveniment ce are loc la Köln. Directorul departamentului Tehnologia Motoarelor de la Audi Sport a fost distins si cu premiul "Inginerul anului pentru design de motoare" cu ocazia expozitiei internationale dedicate sporturilor cu motor.

Citeste si:

Audi R10 TDI este neinvins de la debutul ce a avut loc in luna martie 2006, cu ocazia cursei de 12 ore de la Sebring (SUA). Revolutionara masina sport cu propulsor diesel a luat parte la opt curse si a incheiat pe primul loc in fiecare situatie - o dovada impresionanta a eficientei dovedita de Audi TDI Power.

Clientii Audi vor beneficia in curand de experienta castigata la Le Mans, prin dotarea modelului Q7 cu un motor V12 TDI ce dezvolta 500 cai-putere. Pretutindeni in lume, fiecare al doilea automobil Audi este livrat cu motor diesel - tendinta este in crestere.