Dacia lanseaza la inceputul acestui an modelul break Logan MCV, pe pietele europene, urmand ca apoi sa intre cu el si pe pietele din Africa si America Latina, anunta un comunicat remis de grupul Renault.
Renault nu a anuntat inca datele exacte de lansare a Logan break pentru cele mai importante piete europene, insa a precizat ca in majoritatea tarilor UE va oferi clientilor MCV garantie de trei ani sau 100.000 de kilometri, informeaza NewsIn. Dacia a prezentat Logan break sub forma de concept la salonul de la Geneva in primavara lui 2006, iar varianta de serie si-a facut aparitia toamna trecuta la salonul de la Paris.

Reprezentantii Dacia au spus ca in 2007 productia lui Logan MCV va atinge 60.000 de unitati, dintre care 40.000 vor fi destinate exportului, iar restul pietei interne. Producatorul estimeaza ca Franta si Germania vor fi cele mai bune piete pentru MCV. Dacia a investit peste 150 milioane euro in proiectul MCV, suma care include si investitiile pentru noua camioneta pe care producatorul o va lansa la sfarsitul lunii ianuarie.

In februarie, Dacia va mari ritmul zilnic de productie al Logan MCV de la 250, la 300 de unitati. La finele anului productia va ajunge la 360 de unitati pe zi, iar MCV va reprezenta in jur de 40% din productia totala Dacia.

Logan break costa intre 8.200 si 11.600 euro in tara, in functie de motorizare, numar de locuri si dotari. Modelul poate fi configurat in varianta cu cinci sau sapte locuri, iar producatorul spune ca publicul tinta e format din persoanele care au nevoie de un automobil versatil, spatios si cu un raport calitate - pret superior concurentei. In cele trei luni de comercializare pe piata romaneasca, Dacia a vandut 3.600 de masini MCV.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri