Dacia a o obtinut un profit net de peste 100 milioane euro anul trecut, cu aproape 80% mai mare decat in 2005, iar cifra de afaceri a crescut cu 29%, pana la 1,55 miliarde euro, pe fondul cresterii vanzarilor cu aproape 10%. Profitul net dupa impozitare a fost de 100,6 milioane euro, echivalent cu 6,5% din cifra de afaceri. Anul trecut a fost al doilea, in care Dacia a inregistrat profit, dupa o perioada de cinci ani de pierderi.

Dacia a inregistrat in 2006 o cifra de afaceri de 1,549 miliarde euro, cu 29% mai mult fata de nivelul de 1,199 miliarde euro atins in 2005. Marja operationala s-a ridicat la 107,2 milioane euro, ceea ce reprezinta 6,9% din cifra de afaceri. Cifra de afaceri cumulata a Dacia si a Renault Industrie Roumanie a atins 1,884 miliarde euro, din care 45,7% reprezinta exportul (861 milioane euro).

Pentru anul 2007, investitiile Dacia se vor cifra la aproximativ 200 milioane euro. in plus, 66 milioane euro vor fi investiti in viitoarea uzina de cutii de viteze. Investitiile realizate la Dacia in 2006 au totalizat 142 milioane euro. Alte 16 milioane euro au fost investite pentru constructia viitoarei uzine de cutii de viteze, precizeaza comunicatul companiei.

Dacia a realizat in 2006 cel mai bun rezultat comercial din istoria sa, cu vanzari care s-au ridicat la 187.215 unitati, dintre care 107.777 in Romania si 79.438 la export. Fata de 2005, vanzarile marcii Dacia au crescut cu 9,3%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri