Grupul Renault a vandut 208.578 vehicule pe plan global in luna aprilie 2007 sub marcile Renault, Dacia si Renault Samsung Motors, cifra cu 4,8% sub rezultatul obtinut in aprilie 2006, informeaza NewsIn. Vanzarile pe plan global pentru brandul Renault au scazut cu 4,7%, cele ale brandului Dacia au crescut cu 9,6% iar cele ale Renault Samsung Motors au scazut cu 4,5%.

Vanzarile in Europa au scazut cu 9,7% in Europa, pana la 141.000 unitati, cota de piata fiind de 9,5%. Vanzarile in primele patru luni continua sa scada, anticipand aparitia unor noi modele.

Vanzarile Dacia au inregistrat o crestere anuala de 60% in Europa, datorita succesului modelului Logan. in afara Europei, vanzarile Renault au continuat sa creasca in luna aprilie, cu 7,3%. Renault a confirmat cresterea substantiala pe piata ruseasca, vanzarile inregistrand o crestere de 77.7%, in mare parte datorata cererii pentru modelul Logan.

Renault a depasit pentru prima data nivelul de 10.000 de automobile produse in Rusia. in cele doua continente americane, vanzarile Renault au crescut cu 24,7%. Ofensiva noilor produse, anuntata in luna aprilie, incepe in mai odata cu lansarea in Argentina a modelului Logan si Grand Scenic II, urmand apoi lansarea in iunie a modelului Megane II Coupe-cabriolet. Modelul Logan va fi lansat in Brazilia in luna iulie.