Porsche Romania a vandut in primele unsprezece luni ale anului 55.319 automobile, in crestere cu 38% fata de cele 40.214 comercializate in perioada similara a anului trecut. Cea mai vanduta marca a grupului a fost Skoda, unde vanzarile au urcat cu 27%, pana la 23.432 de unitati. Cel mai vandut model a fost Octavia II, ale carui vanzari au ajuns la 7.600 de unitati.

Volkswagen a fost marca de volum cu cea mai mare crestere a vanzarilor, 54%, de la aproape 13.500 unitati, la 20.766, in primele unsprezece luni ale anului. Cel mai vandut model al marcii a fost Polo, care si-a gasit aproape 5.900 de clienti. La vehiculele comerciale Volkswagen, vanzarile au urcat cu 36%, pana la 3.849 unitati, dupa ce anul trecut au fost in jurul a 2.800. Cel mai vandut model a fost Caddy, cu peste 1.500 de unitati.

La marca premium Audi, vanzarile au crescut cu 41%, peste media grupului, ajungand la 2.496 de masini, pe fondul vanzarilor masinii de teren Q7, care si-a gasit aproape 600 de cumparatori.
La marca spaniola Seat, vanzarile au avansat cu 30%, pana la 4.638 de unitati, iar Ibiza a fost cel mai vandut model, cu peste 1.800 de cumparatori. La marca Porsche, vanzarile au urcat cu 70%, de la 81, la 138 de masini, in primele unsprezece luni.

Citeste si:

Importatorul a vandut anul trecut 43.541 de automobile, cu 34% mai mult decat in 2005, cand a comercializat 32.450 de unitati. Tinta pentru anul in curs era de 55.000 de unitati.

Anul trecut, Porsche Romania a inregisttrat o cifra de afaceri de 2,64 miliarde lei (750 milioane euro), dupa ce incheiase anul 2005 cu afaceri de 2,03 miliarde lei (561 milioane euro). Profitul net al companiei a ajuns anul trecut la 220,4 milioane lei (62,6 milioane euro), cu 27% peste valoarea din 2005 - 173,8 milioane lei (48 milioane euro).