"Suntem optimisti in ceea ce priveste vanzarile pentru anul in curs cat si pe viitor. Cred ca in anul fiscal ce se va incheia la 31 martie putem obtine o cifra de afaceri de 80 milioane euro, iar pentru anul fiscal urmator mizam pe o crestere de circa 25% pana la 100 milioane de euro", a spus directorul marcii Volkswagen Autovehicule Comerciale, cu ocazia lansarii in Romania a noului model Volkswagen Caddy Maxi.

Potrivit acestuia, Porsche Romania, importatorul marcilor Volkswagen, Audi, Seat, Skoda si Porsche tinteste ca in anul fiscal 2008 sa vanda cel putin 1.800 de automobile Caddy, cu 20% mai mult decat in 2007, cand a comercializat circa 1.500 de unitati. In ceea ce privese vehiculele comerciale, Grigoras sustine ca in 2007 au fost comercializate peste 4.000 de unitati, iar pentru 2008 mizeaza pe un target de cel putin 5.000 de masini.

"Totul va depinde de evolutia pietei. Daca in primele doua luni eu spun ca importurile au inregistrat o crestere de circa 50%, cred ca pana la sfarsitul anului raportul va mai scadea si se va ajunge undeva la 20-30%", a adaugat reprezentantul Volkswagen Autovehicule Comerciale.

Volkswagen Autovehicule Comerciale a lansat, miercuri, in Romania noul model Volkswagen Caddy Maxi, prezentat pentru prima oara in luna septembrie 2007, la IAA in Frankfurt.

Citeste si:

Volkswagen Autovehicule Comerciale va oferi Caddy Maxi cu o motorizare pe benzina si doua pe motorina. Cel pe benzina detine o putere de 75kW/102CP. Motoarele TDI sunt caracterizate prin consum redus si putere marita. O noua motorizare introdusa pe piata este cea de 2.0 l TDI cu o putere de 103kW/140CP. Prima motorizare Diesel este cea consacrata de 1.9 l TDI cu 77kW/105CP, disponibila optional cu cutie automata de viteze DSG.

Noul Caddy Maxi ajunge la o lungime totala de 4.875 mm, fiind unul dintre cele mai mari modele din clasa vehiculelor comerciale compacte.

Porsche Romania, importatorul marcilor Volkswagen, Audi, Seat, Skoda si Porsche, a vandut anul trecut 58.790 de vehicule, inclusiv vehiculele comerciale Volkswagen, ceea ce reprezinta o crestere de 35% fata de cele 43.541 vehicule comercializate de companie in 2006. Anul acesta compania vizeaza cresterea vanzarilor cu cel putin 10% pentru marcile reprezentate, la aproape 65.000 de unitati.