Din totalul vanzarilor de 620 de unitati, inregistrate in primul trimestru al acestui an, 77,41% au fost ale marcii BMW, cu 569 de unitati, in timp ce 22,58% din masinile vandute au fost marca Mini (51 de unitati).

Pentru marca BMW a fost inregistrata o crestere a vanzarilor de 67,55% in primul trimestru al acestui an (569 unitati), fata de perioada similara a anului trecut, cand au fost vandute 336 de masini. BMW a comercializat in luna ianuarie 185 de unitati, in februarie 186, iar in luna martie a acestui an, 198 de masini.

Cel mai bine vandut model BMW in primul trimestru din 2008 a fost X5, cu 239 de unitati, urmat de Seria 3, cu 156 de masini comercializate si modelul X3, cu 72 de unitati vandute.

Cel mai putin vandut model BMW a fost Z4, cu doar trei unitati comercializate in primul trimestru al acestui an, vanzari urmate indeaproape de Seria 7, cu 5 unitati comercializate in aceeasi perioada de timp.

Celelalte modele, apartinand seriilor 1, 5 si 6, au inregistrat impreuna un volum de 94 de unitati comercializate in primele trei luni ale acestui an.

Marca Mini a inregistrat o crestere de 45,71% a vanzarilor in primul trimestru al acestui an, cu 51 de unitati, fata de 35 de masini comercializate in aceeasi perioada a anului 2007.

Citeste si:

Cele mai multe automobile Mini vandute apartin modelului Cooper (34 unitati), in timp ce restul vanzarilor (17 unitati) au apartinut modelului One.

Marca BMW a inregistrat anul trecut o crestere a vanzarilor cu 60%, in timp ce pentru marca Mini vanzarile s-au dublat. In total, reteaua de dealeri a automobile Bavaria a vandut anul trecut 2.669 masini BMW si 195 de automobile Mini, peste tintele fixate la inceputul lui 2007 care indicau comercializarea a 2.000 de masini in total.

Pe langa masinile noi, reteaua de dealeri a Automobile Bavaria a comercializat 600 de masini second-hand anul trecut.

Potrivit BMW Group Romania, in anul 2008 se estimeaza comercializarea unui numar de aproximativ 3.000 din autovehiculele, iar dintre acestea, circa 2.000 vor fi echipate cu sistemul EfficientDynamics. Acesta este un pachet de tehnologii prin care se urmareste reducerea consumului de combustibil si a emisiilor de noxe, alaturi de imbunatatirea comportamentului dinamic al automobilului.

Automobile Bavaria Group include 13 din cele 14 locatii de reprezentare BMW in Romania, ca si un dealership langa Munchen. Automobile Bavaria a devenit dealer al BMW Group, dupa ce grupul si-a deschis propria reprezentanta in Romania, la 1 iulie 2007.