“Inca nu au inceput discutiile efective, asteptam un semn. Anul acesta in nici un caz. Undeva spre doi ani totul va ramane asa. Pentru organizarea unei astfel de structuri, la Mercedes a durat un ani si jumatate, nu cred ca se poate face mai devreme de un an din momentul in care se apuca cineva sa o faca. In prezent nu am inceput procedura. Este imposibil sa se preia anul acesta ceva pentru ca operational nu se poate”, a declarat Gavra.

Noul director general al TiriacAuto, Catalin Gavra, are ca prim obiectiv extinderea retelelor de retail in noi locatii la toate marcile pe care le reprezinta.

“In primul rand vizam o dezvoltare mai accentuata a retelelor de retail la toate marcile pe care le reprezentam, dezvoltare din punct de vedere al unor noi locatii. In functie de volumele pe care fiecare marca si le-a propus si de zonele in care exista disponibil de dezvoltare vom face aceasta extindere. Nu exista o marca preferata sau o anumita zona. In orice retea de dealer este foarte important ca cererea care este in piata sa se regaseasca in business plan-ul pe care il are fiecare dealer. Adica o dezvoltare prematura mult prea extinsa a oricarei retele poate sa determine o serie intreaga de probleme in sensul ca dealerii nu isi recupereaza investitia si atunci trebuie sa fie foarte multa precautie indiferent de marca ”, a declarat Gavra.

Citeste si:

Potrivit oficialului TiriacAuto semnele unei potentiale stagnari in zona pietei auto per ansamblu incep sa apara. “Conform statisticilor inregistrarile de second hand au avut un ritm mai accelerat de crestere decat masinile noi. Incep sa se intample lucruri in spiritul unei piete mature chiar daca inca nu am ajuns la nivelul unei saturatii. Exista intotdeauna in dezvoltarea unei piete momente de stagnare, dupa care incepe din nou sa urce, daca avem in vedere indicatorii referitori la cresterea pietei, si anume indicele de motorizare pe mia de locuitori si vechimea parcului suntem la o treime din media vest europeana, iar din punct de vedere al parcului suntem de doua ori mai batrani decat tarile dezvoltate. Aceasta criza financiara care nu si-a facut foarte mult simtita prezenta in Romania, influenteaza intr-o oarecare masura achizitiile, influenteaza mediul economic in general”, a mai spus Gavra.

Catalin Gavra va prelua functia de director general al TiriacAuto incepand cu data de 01 iulie 2008. Responsabilitatile acestei pozitii vor include conceperea si implementarea strategiei de dezvoltare a retelei de distributie si service TiriacAuto, la nivel national.

Grupul TiriacAuto coordoneaza activitatea a 13 dealeri proprii, dintre care 8 sunt dealeri multibrand, potrivit paginii de internet a companiei. TiriacAuto comercializeaza noua marci auto: Mercedes-Benz, smart, Chrysler, Dodge, Jeep, Mitsubishi, Jaguar, Ford si Hyundai.