“Afacerea cu masini de ocazie nu este asa de bine organizata, exista multi comercianti sau companii mici care vand asemenea masini, insa nu sunt de incredere, cu exceptia marilor companii. Afacerea cu masini de ocazie si piata auto second-hand vor creste de-a lungul urmatorilor ani. Si compania Citroen va fi prezenta pe aceasta piata in anii urmatori”, a precizat Didier.

Compania Citroen Romania a devenit la 1 iulie anul trecut importatorul marcii in Romania, pana atunci marca fiind reprezentata in Romania exclusiv de catre importatorul general Automotive Trading Services (ATS), firma controlata de premierul Calin Popescu Tariceanu.

La un an de la intrarea pe piata locala, Citroen Romania are in plan marirea cotei de piata si extinderea retelei de dealeri. “Citroen in prezent are o cota de piata de 1,5%. Dorim sa marim aceasta cota de piata prin extinderea retelei de concesionari. Scopul nostru este sa ajungem in cativa ani la 30-35 de dealeri in Romania. In prezent avem 15 dealeri”, a mai spus Didier.

Potrivit unor informatii aparute in aprilie in International Herald Tribune, Romania este pe lista Peugeot-Citroen pentru constructia unei fabrici de motoare in 2012, alaturi de Polonia, Ucraina si Turcia. Referitor la aceasta posibilitate, Didier a precizat ca i-ar placea ca Romania sa fie aleasa.” In Romania sunt toate conditiile pentru aceasta. O decizie in aceasta privinta va fi luata lunile urmatoare. Intr-adevar Romania este in plan, este in lista. Sper sa fie aleasa”, adauga managerul de la Citroen.

Printre modelele Citroen lansate anul acesta se numara Nemo, cel mai mic model din gama de utilitare usoare, C-Crosser, noul Berlingo si C4 sedan, urmeaza sa fie lansat in septembrie noul C5. Cel mai vandut model al Citroen este C4, urmat de C3 si C1.

Citeste si:

Compania estimeaza pentru acest an vanzari de circa 6.000 de unitati. “Vrem sa comercializam in jur de 6.000 de unitati, insa depindem de piata, aceasta se poate schimba. In ultimele doua luni piata a coborat putin. In primele trei luni a fost pe plus, insa lunile aprilie si mai nu au fost asa de bune. Nu inteleg de ce a fost aceasta schimbare insa posibil sa fie multe motive”, a mai spus Didier.

Vanzarile Citroen in Romania au crescut, anul trecut, cu 18%, de la 4.194 de unitati in 2006 la aproape 5.000 de autovehicule.

Citroen are in Europa o cota de piata de 6,5-7%, in Franta, cea mai mare piata pentru Citroen, grupul francez acopera o cota de 14%, in timp ce pe piata romanesca Citroen are o cota de circa 1,5%. Citroen intentioneaza sa-si sutina avansul cotei de piata mizand pe gama larga de modele.

Noul director general al Citroen Romania activeaza din 1981 in cadrul companiei Citroen, unde a avut functia de director regional. Ulterior acesta a condus reprezentanta din China, dupa care a coordonat reprezentanta din Croatia.