“Anul acesta Forza Rossa a estimat o cifra de afaceri de 6 milioane euro din care 60% reprezinta activitatea de service. Gradul de ocupare la service, dupa lansarea din luna mai a fost 100%, mentinand-si tendinta si la doua luni dupa lansare”, a precizat Valcu.

Forza Rossa este detinuta de holdingul Central Europe Finance din Luxemburg, cu o participatie de 47,5% si persoanele fizice Ion Bazac, cu 47,5% si Camelia Bazac, cu 5%.

Compania Forza Rossa a vandut cele 15 unitati alocate anul acesta pe plan local si are 30 de comenzi in asteptare pentru urmatorii doi ani la anumite modele.

“Forza Rossa a vandut toate unitatile alocate anului 2008. Deja se iau comenzi pentru anul 2009 si chiar 2010 pentru anumite modele. Asa cum a promis la vizita de la Bucuresti, Luca di Montezemolo, ne asteptam in urmatorii ani ca unitatile alocate Romaniei sa creasca de la 15 Ferrari anual la 40-50 de unitati”, a spus Valcu.

Potrivit Forza Rossa, in prezent pe strazile din Romania circula aproximativ 80 de Ferrari. Cel mai intalnit model in Romania este F430. Cel mai puternic model de strada este F430 Scuderia, care are 510 cai putere si ajunge la 100 km/h in 3,7 secunde. Forza Rossa a livrat in Romania un model F430 Scuderia la inceputul anului 2008.

Citeste si:

Pretul de pornire pentru F430 este de 145.000 euro, iar cel mai scump model este Scaglietti One to One cu un pret de pornire de 225.000 euro.

Forza Rossa building are o suprafata de 2.700 metri patrati si cuprinde un showroom Ferrari, service, Ferrari store si Clubul Proprietarilor de Ferrari. Pretul investitiei s-a ridicat la cinci milioane de euro.

In Europa, Ferrari se vinde cel mai bine in Italia si in Germania. Pietele cele mai dezvoltate sunt America de Nord si mai nou extremul orient.

Anul acesta compania italiana are in fabricatie 6.700 de unitati Ferrari. In 2007 au fost comercializate, pe plan modial, aproximativ 6.400 de masini.

Producatorul de masini sport Ferrari intentioneaza sa reduca emisiile de dioxid de carbon la jumatate pana in 2012 si lucreaza la dezvoltarea de masini hibride, a anuntat la inceputul lunii, presedintele companiei Ferrari, Luca Cordero di Montezemolo, pentru ziarul german Welt am Sonntag.