Cel mai bine vandut model a fost Mazda3, cu 608 unitati, urmat de Mazda2 (cu 482 de unitati), Mazda6 (cu 297 de unitati) si CX-7 (cu 250 de unitati).

In august, Mazda a vandut 184 de autovehicule, cu 148% mai mult fata de anul precedent.

Mazda va inregistra 2.000 de unitati vandute intr-un an, acest volum urmand sa fie depasit in septembrie. Aceasta performanta a fost posibila prin investitiile constante in cresterea si dezvoltarea brand-ului Mazda pe piata autohtona.

Conform aprecierilor companiei, brand-ul Mazda este perceput intr-o masura din ce in ce mai mare ca fiind unul premium, o treime din intregul volum de vanzari provenind deja din modele cu preturi peste 20.000 euro.

Citeste si:

Reteaua de distributie isi extinde aria de acoperire. BDT se afla aproape de finalizarea unui nou showroom si a unui centru de service in sudul Bucurestiului, cu o suprafata totala de 5.000 mp. Arian Motors va deschide pana la finalul acestui an un alt showroom in nordul capitalei (zona Pipera), cu o suprafata de 300 mp.

Obiectivul Mazda Romania pentru anul 2008 este de a creste reteaua de distributie la 20 de showroom-uri, acestea urmand sa fie pozitionate in marile orase, precum Galati, Ploiesti si Craiova.

Mazda vrea sa vanda pe piata autohtona intre 6.500 si 8.000 de masini in anul 2015, prin extinderea retelei de distributie, care va ajunge la 30 de showroom-uri pana in acel an. Tinta de vanzari pentru 2008 este de 2.500 de unitati.