C1 va fi disponibil in 3 sau 5 usi cu o motorizare pe benzina si una diesel, asociate fie unei cutii de viteze manuale, fie manuala pilotata SensoDrive.

Motorul diesel HDi 55 CP are un consum de 4,1 l/100 km in ciclu mixt si emisii de 109 g de CO2 pe km. Acest motor este asociat unei cutii de viteze manuala in 5 trepte. Intervalul pentru revizii a fost fixat la 30.000 de km pentru motorul diesel.

Motorul pe benzina 1.0i 68 CP are un consum de 4,5 l/100 km in ciclu mixt iar emisiile de CO2 sunt de 106 g / km in versiune cu cutie manuala in 5 trepte si de 107 g de CO2 / km in cazul cutiei manuale pilotate SensoDrive.

In functie de tara, doua noi culori de caroserie vin in completarea gamei coloristice gri-ul Mica si albastru Electra. In interior, doua noi tapiterii, in nuante de albastru inchis sau de rosu Bordeaux vor fi disponibile.

C1 beneficiaza in functie de tara de un al treilea nivel de echipare cu tapiterie si finisaje din piele. Volanul si terminatia schimbatorului de viteze sunt imbracate in piele, detalii negre lucioase incadreaza turometrul, fantele de aer din plansa de bord si manerele interioare ale portierelor. Aerul conditionat, jantele de aliaj si un sistem audio CD sunt de asemenea disponibile in standard pentru acest nivel de echipare.

Citeste si:

Noul model are o lungime de 3,43 m, o latime de 1,63 m si o inaltime de 1,47 m.

Noul C1 are frane cu discuri ventilate in fata, ABS, REF, CSC (Controlul Stabilitatii in Curbe) si airbaguri sofer si pasager, in standard, de la primul nivel de echipare.

De la lansarea sa in iunie 2005, C1 a reusit sa aiba peste 310.000 clienti din toata lumea.

Citroen Romania a vandut in primele noua luni 2.075 de unitati. Cel mai vandut model a fost C4, urmat de C3 si C1.

Vanzarile Citroen in Romania au crescut, anul trecut, cu 18%, de la 4.194 de unitati in 2006 la aproape 5.000 de autovehicule.