Principalul sau concurent, Daimler, a admis deja la finalul lunii octombrie ca a fost lovit de criza si a coborat previziunile, insa BMW a luat o hotarare si mai dura.

"Este imposibil sa facem un pronostic serios cu privire la rezultatele pentru 2008", a declarat patronul grupului, Norbert Reithofer, in cadrul unei conferinte telefonice, cu doua luni inainte de sfarsitul anului.
Numai doua elemente sunt sigure, potrivit declaratiilor lui Reithofer.

In primul rand, BMW va continua sa inregistreze castiguri, asteptand un rezultat "strict pozitiv" in acest an, dupa un profit de 3,13 miliarde euro in 2007.

Citeste si:

In al doilea rand, nu va reusi sa depaseasca recordul de vanzari stabilit anul trecut, cand a vandut 1,5 milioane de masini.

Prin urmare, este previzibil un regres al marcii BMW, in contextul unei cresteri pentru autoturismele Mini si Rolls Royce, a indicat Reithofer.

Perspectivele pentru lunile urmatoare sunt sumbre pentru constructorul de autoturisme. "Suntem inca departe de a depasi criza financiara, in special consecintele asupra economiei reale din 2009", a recunoscut Reithofer.