Grupul a vandut 2,952 milioane vehicule in 2008, fata de 3,234 milioane in 2007, insa grupul a precizat ca si-a mentinut cota de piata de 5% in climatul economic dificil. Vanzarile autoturismelor marca Peugeot au scazut cu 9,7%, iar cele ale marcii Citroen au coborat cu 7,5%, a anuntat grupul.

In Europa de Vest, vanzarile la nivel de grup au scazut cu 10,5%, la 2,079 milioane unitati, insa PSA a inregistrat o cota de piata de 13,8%, la fel ca in 2007, informeaza NewsIn.

Rusia a fost singura piata pe care vanzarile au avansat, inregistrand o crestere de 59,3%, la 59.000 vehicule. In China, vanzarile au scazut cu 14,2%, la 179.000 unitati.

Citeste si:

Vineri, cel de-al doilea producator auto din Franta, Renault, a afisat o scadere de 4,2% a vanzarilor in 2008, mentinand cota de piata de 3,6%.

Vanzarile de automobile noi, sector vital al economiei franceze, au scazut in decembrie cu 15,8%, iar in intregul an 2008 cu 0,7%, dupa o evolutie anuala contradictorie, a anuntat anterior comitetul constructorilor fracenzi de automobile (CCFA).