Continental AG, producatorul german de piese de schimb auto detinut de Schaeffler Group, a raportat pierderi nete de 267 milioane euro in primele trei luni din 2009, pentru al doilea trimestru consecutiv, din cauza recesiunii care a afectat sectorul auto, relateaza Bloomberg, citat de NewsIn.
In aceeasi perioada a anului trecut, compania inregistrase un profit de 167 milioane euro. Analistii chestionati de Bloomberg estimasera pierderi de 291 milioane euro in primul trimestru din 2009.

"Am redus cheltuielile dar nu am putur tempera conditiile de pe piata", a declarat directorul executiv al companiei, Karl-Thomas Neumann. O "imbunatatire usoara" a conditiilor de pe piata, in martie, va duce la o revenire a vanzarilor si a profitului operational in al doilea trimestru, fata de evolutia din primele trei luni, a aratat compania printr-un comunicat.

Continental, care a raportat pierderi de 1,49 miliarde euro in al patrulea trimestru, vrea sa prezinte o noua strategie pana pe 1 august, pentru administrarea datoriilor care s-au ridicat trimestrul acesta la 11 miliarde euro.

Producatorii si furnizorii auto au scazut productia in contextul in care recesiunea globala a afectat cererea pe piata de profil. In Europa, unde vanzarile auto au scazut pentru 11 luni consecutiv, producatorii auto ar putea produce cu 25% mai putine vehicule anul acesta, potrivit asociatiei regionale a industriei. Continental estimeaza ca productia globala de vehicule se va comprima cu 21% anul acesta. Vanzarile din primul trimestru au scazut la 4,3 miliarde euro, de la 6,64 miliarde euro.

Continental a concediat 6.000 de angajati in perioada analizata si planuieste sa reduca numarul acestora cu inca 1.900 prin inchiderea unei fabrici de anvelope de camioane din Germania si a uneia de anvelope pentru autovehicule din Franta.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri